Få hjælp til planlægning af dit arrangement
Hos Parties.dk tilbyder vi skræddersyede løsninger samt hjælp til planlægning af din festlige dag.
Skræddersyet skattejagt eller quiz fra 995,-.
Booking af performere til den festlige dag fra 400,-.
Leje af popcornmaskine & andre festlige rekvisitter.
Personlig rådgivning ifm. planlægning af dagen.
HAR DU BRUG FOR EN HJÆLPENDE HÅND?
Overskuelig og billig eventrådgivning til dit arrangement
Har du et tydeligt billede af den perfekte 30 års fødselsdag i hovedet? Eller ser du dig blind på de mange forskellige muligheder? Virker det uoverskueligt at holde fødselsdag i en Corona-tid, hvor der skal være 100% styr på hygiejne, afstand og antal?
Hos Parties.dk har du mulighed for at få hjælp af din egen personlige event manager, når du skal stable et arrangement på benene. Og vi lover dig, at det IKKE koster en halv bondegård.
Skal du holde børnefødselsdag, konfirmation, fødselsdag, babyshower, polterabend eller noget helt sjette? Men føler du ikke at du har tiden, overskuddet eller økonomien til at få det hele til at spille?
Vi går op i, at der er god tid til at hjælpe DIG med DIT arrangement. Betaler du for hjælp til planlægning hos os, er du garanteret en dedikeret event manager, der ikke jonglerer med flere events ad gangen. DERFOR tager vi kun én kunde ind per måned.
Dette betyder, at du skal være i god tid, hvis du vil booke vores eventrådgiver til dit arrangement.
Send os en mail, hvis du har brug for hjælp til dit arrangement!
VEJLEDENDE PRISER INKL. MOMS
Det koster event-rådgivning
Vi tager forbehold for at alle arrangementer er forskellige og vi gør derfor vores bedste for at give dig det ultimativt bedste tilbud. Derfor er vores priser vejledende. Send os en mail med lidt flere detaljer omkring dit event, så vender vi tilbage med et godt tilbud.
INGEN MINIMUMSBOOKING.
Her kan jeg komme med input og forslag til underholdning til festen. Dette møde kan også bruges hvis du allerede har helt styr på planerne men skal bruge hjælp til at booke den rette DJ & finde den bedste kok der laver præcis den type mad du ønsker. Et tilbud for den mere “selvkørende festarrangør” der blot har brug for input, sparring eller hjælp til booking.
INKLUSIV 7 TIMER.
Udover at komme med input og forslag til festen, booker vi hvad der bookes kan, til jeres event. Som det første gennemgås jeres umiddelbare planer/tanker for arrangementet. I får mulighed for at vælge til & fra, alt efter hvad I er mest til. Vi taler naturligvis – under det første møde – om hvad der er vigtigst for jer: Er det budgettet? Eller maden? Eller en særlig type underholdning? Er det datoen? Eller beliggenhed? Dette arbejdes der ud fra – og dermed sparer I en masse tid og bekymringer – om måske endda penge. Planlægningen tager ca. 7 timer, fordelt over 1-2 uger.
INKLUSIV 14 TIMERS PLANLÆGNING & ASSISTANCE
Her får du alt hvad Eventpakke 1 indeholder – men derudover får du også en event manager, der står til rådighed 7 timer på den store dag. Dette kan være i en værtinde rolle, til at få det hele “til at flyde” eller som bartender. Vi kan det meste. Pakken her er til dig, der ønsker hjælp til at skabe et fantastisk arrangement samt den fulde ro til at være tilstede blandt gæsterne på dagen.
BOOKING AF PERFORMERE OG UDSTYR TIL FESTEN. KAN KØBES SEPARAT.
Har du udelukkende brug for hjælp til, at få booket en ansigtsmaler eller DJ, eller andet? Parties.dk tager et “booking gebyr” på 400 kroner. Dette kan være penge du sparer på at få en bedre aftale med entertaineren eller udlejeren af f.eks. popcornmaskinen. Vi har gode kontakter i det festlige danske netværk. Vi skal vide: 1) dato og tid for arrangement 2) ønsket underholdning/booking og 3) budget. Du betaler selvsagt først Parties.dk, når din booking er i hus.
“Hos Parties.dk får du “helt-nede-på-jorden”-rådgivning og den hjælpende hånd, du mangler for at realisere dit drømmearrangement.”
Charlotte Dalgaard Larsen, stifter